dilluns, 20 de febrer del 2012

A bit of our performance

I aquí ens teniu cantant la canço sobre el temps pel nostres companys petits. Voleu veure el video dels assajos? Si és que sí comenteu i posseu YES REHEARSAL!!
Esperem que us agradi!!!!

6 comentaris:

  1. Thanks for the commment at least one!!!!
    Vinga nois i noies quan ho mireu comenteu que sé que moltes i molts ho heu fet perquè m'ho diueu a classe però feu-ho aquí també!!!!

    ResponElimina
  2. molt be soc el antony ronquillo yo he he anat perque estaba malalt

    ResponElimina
  3. soc la guadalupe mereles jo no vaig vindre perqué esta malalta peró van cantar molt bé

    ResponElimina
  4. Molts de vosaltres no vareu venir perque estaveu malalts però recordeu que us vaig gravar als assajos? Doncs si m'ho demaneu us penjo el vídeo perque us pogueu veure.
    Gràcies a tots dos pels comentaris. Thanks a lot!!!

    ResponElimina
  5. hola soc el jesus moreno me encanta com canteu sou uns cracks yo no hi vaig veni perque estava amb la meva mare a santa coloma

    ResponElimina