dimecres, 28 de març del 2012

The Start of something new

Hola nois i noies, Aquí us deixo un regalet d'aquesta última classe. La cançó de la peli que hem vist. El títol és "the start of something new" traduït el principi d'algo nou. La teniu amb la lletra així podeu cantar-la sabent les paraules i si algú vol traduïr ja sabeu demaneu ajuda o agafeu un dictionary, com aquests que tenim a la classe i a buscar paraules :) Que passeu unes bones vacances de primavera i aquells que celebreu la pascua que tingueu una bona setmana santa. Disfruteu que són pocs dies. Ens veiem a la tornada!!!!

2 comentaris: