dimecres, 30 de maig del 2012

I like elephants songs 3 A and B

Hola!!! Estic a la unit 6 i parlem dels animals i del que poden fer. Recordeu aquesta song?
 Podeu dir els noms de tots els animals? I will start. Monkeys, I like monkeys... Que segueixi algú amb els comentaris

4 comentaris:

  1. que guay i like aquest video

    ResponElimina
  2. Thanks Aida!! Can you say an animal from the song? I know that you are with chickenpox (varicel·la), get well soon. We miss you in class. Et trobem a faltar!!

    ResponElimina
  3. I LIKE ROOSTER AND FICH AND MY FAVORIT ANIMAL IS CAT ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  4. good!!!! FISH is a nice animal!! they can swim!!

    ResponElimina