divendres, 15 de juny del 2012

Our town models in 4th A

Aqui teniu les fotos dels models of Our Town. Such a great artists!!!!! Falta el Carlos Roberto a la foto però la seva maqueta hi és. Us han quedat xulíssimes. Enhorabona per l'esforç!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada