divendres, 15 de juny del 2012
Our town models in 4th A
Aqui teniu les fotos dels models of Our Town. Such a great artists!!!!! Falta el Carlos Roberto a la foto però la seva maqueta hi és. Us han quedat xulíssimes. Enhorabona per l'esforç!!!
dimecres, 13 de juny del 2012
Deures de vacances per 3A, 3B & 4A
S'acaba el curs, l'any que ve serem un any més grans i cada vegada l'escola demanarà una mica més d'esforç. Per poder començar el nou curs en bones condicions i que se'ns hagi oblidat les moltes coses que hem après heu de treballar una mica durant l'estiu. El quadern Oxford Holiday English de 3er (pels de tercer) i el de 4rt (pels de quart) us ajudarà a començar el nou curs amb bones condicions.
El podeu trobar a moltes llibreries, la Sant Jordi per exemple o a Abacus que està al centre i pels socis fa descompte.
diumenge, 10 de juny del 2012
3A & 3B working in class with Interactive Whiteboard
Aquí tenim els nostres companys de 3A i 3B preparant el seu voki, fent games a la pissarra digital o treballant amb els portàtils en parelles. Do you like it?
dissabte, 2 de juny del 2012
Games about animals 3A and 3B
Aquí us deixo el link directe al memory dels animals i el dels Wild animals que vam jugar un dia a classe. Alguns m'heu dit que no els trobaveu. Espero que ara si pogueu jugar. Have fun!!!
Memory
http://www.angles365.com/classroom/fitxers/3r/animals/animals05.swf
Wild animals
http://www.angles365.com/classroom/fitxers/3r/animals/wildanimals.swf
Per l'últim heu de tenir accés al so.
Memory
http://www.angles365.com/classroom/fitxers/3r/animals/animals05.swf
Wild animals
http://www.angles365.com/classroom/fitxers/3r/animals/wildanimals.swf
Per l'últim heu de tenir accés al so.
dimecres, 30 de maig del 2012
I like elephants songs 3 A and B
Hola!!! Estic a la unit 6 i parlem dels animals i del que poden fer. Recordeu aquesta song?
Podeu dir els noms de tots els animals? I will start. Monkeys, I like monkeys... Que segueixi algú amb els comentaris
dimarts, 22 de maig del 2012
Voki in 3A
Aquí teniu l'adreça per fer Voki a casa. I una mostra dels que hem fet avui a l'escola.
http://www.voki.com/
Jairo 3A
OSSAMA 3A
http://www.voki.com/
Jairo 3A
dilluns, 14 de maig del 2012
KING ARTHUR'S TREASURE PLAY
Aquí teniu l'enllaç per poder veure l'obra de teatre en anglès que han fet els nens i nenes de 5è i que es titula King Arthur's Treasure: http://youtu.be/AepFaMqMRzY
Aquí teniu l'enllaç per poder veure l'obra de teatre en anglès que han fet els nens i nenes de 5è i que es titula King Arthur's Treasure: http://youtu.be/AepFaMqMRzY
dilluns, 7 de maig del 2012
KING ARTHUR'S TREASURE PHOTOS
Us deixo algunes fotos i els enllaços per poder veure totes les fotos de l'assaig de l'obre de teatre que vau fer els nens i nenes de 5è.
https://picasaweb.google.com/103532899558041703003/Play5eB?authkey=Gv1sRgCKar_ZXYzfPR-wE#
Els alumnes de 5è B
Els alumnes de 5è A
Us deixo algunes fotos i els enllaços per poder veure totes les fotos de l'assaig de l'obre de teatre que vau fer els nens i nenes de 5è.
https://picasaweb.google.com/103532899558041703003/Play5eB?authkey=Gv1sRgCKar_ZXYzfPR-wE#
Els alumnes de 5è B
Els alumnes de 5è A
dijous, 3 de maig del 2012
divendres, 20 d’abril del 2012
Games from the Book 3rd GRADE and more
Noies i nois. En aquest enllaç podeu trobar games del nostre book. Cliqueu i al web que us aparegui escribiu your name and surname (cognom) i la fletxa s'il·luminarà i seleccioneu l'idioma català i llestos. Let's play games!!! Podeu jugar als anteriors per recordar si voleu. Enjoy!!!
Games Find Out 3
Aquí teniu més games sobre THE BODY.
Games The Body
Games Find Out 3
Aquí teniu més games sobre THE BODY.
Games The Body
Games from the book 4th GRADE
Noies i nois des d'aquesta pàgina podeu accedir a jocs del nostre llibre de classe. En la pantalla que us surt name i surname poseu el vostre nom i cognom i cliqueu a PASS. Això us obrirà les portes del Amazing Museum i podreu entrar als games de cada unitat. Remember, we are in UNIT 5!! Enjoy!!!
GAMES Find Out
GAMES Find Out
dimecres, 28 de març del 2012
The Start of something new
Hola nois i noies, Aquí us deixo un regalet d'aquesta última classe. La cançó de la peli que hem vist. El títol és "the start of something new" traduït el principi d'algo nou. La teniu amb la lletra així podeu cantar-la sabent les paraules i si algú vol traduïr ja sabeu demaneu ajuda o agafeu un dictionary, com aquests que tenim a la classe i a buscar paraules :) Que passeu unes bones vacances de primavera i aquells que celebreu la pascua que tingueu una bona setmana santa. Disfruteu que són pocs dies. Ens veiem a la tornada!!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)