dilluns, 24 de març del 2014
dimarts, 28 de gener del 2014
divendres, 6 de desembre del 2013
dijous, 7 de novembre del 2013
dimarts, 18 de desembre del 2012
divendres, 16 de novembre del 2012
divendres, 15 de juny del 2012
Our town models in 4th A
Aqui teniu les fotos dels models of Our Town. Such a great artists!!!!! Falta el Carlos Roberto a la foto però la seva maqueta hi és. Us han quedat xulíssimes. Enhorabona per l'esforç!!!
dimecres, 13 de juny del 2012
Deures de vacances per 3A, 3B & 4A
S'acaba el curs, l'any que ve serem un any més grans i cada vegada l'escola demanarà una mica més d'esforç. Per poder començar el nou curs en bones condicions i que se'ns hagi oblidat les moltes coses que hem après heu de treballar una mica durant l'estiu. El quadern Oxford Holiday English de 3er (pels de tercer) i el de 4rt (pels de quart) us ajudarà a començar el nou curs amb bones condicions.
El podeu trobar a moltes llibreries, la Sant Jordi per exemple o a Abacus que està al centre i pels socis fa descompte.
diumenge, 10 de juny del 2012
3A & 3B working in class with Interactive Whiteboard
Aquí tenim els nostres companys de 3A i 3B preparant el seu voki, fent games a la pissarra digital o treballant amb els portàtils en parelles. Do you like it?
dissabte, 2 de juny del 2012
Games about animals 3A and 3B
Aquí us deixo el link directe al memory dels animals i el dels Wild animals que vam jugar un dia a classe. Alguns m'heu dit que no els trobaveu. Espero que ara si pogueu jugar. Have fun!!!
Memory
http://www.angles365.com/classroom/fitxers/3r/animals/animals05.swf
Wild animals
http://www.angles365.com/classroom/fitxers/3r/animals/wildanimals.swf
Per l'últim heu de tenir accés al so.
Memory
http://www.angles365.com/classroom/fitxers/3r/animals/animals05.swf
Wild animals
http://www.angles365.com/classroom/fitxers/3r/animals/wildanimals.swf
Per l'últim heu de tenir accés al so.
dimecres, 30 de maig del 2012
I like elephants songs 3 A and B
Hola!!! Estic a la unit 6 i parlem dels animals i del que poden fer. Recordeu aquesta song?
Podeu dir els noms de tots els animals? I will start. Monkeys, I like monkeys... Que segueixi algú amb els comentaris
dimarts, 22 de maig del 2012
Voki in 3A
Aquí teniu l'adreça per fer Voki a casa. I una mostra dels que hem fet avui a l'escola.
http://www.voki.com/
Jairo 3A
OSSAMA 3A
http://www.voki.com/
Jairo 3A
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

