dimarts, 22 de maig del 2012

Voki in 3B

I aquí la mostra dels Vokis de 3B Andrea Noemí Adam Nicolás

4 comentaris:

  1. els vokis son molt divertits

    ResponElimina
  2. hola ana soc la nohaila de 3rb he jugat als jocs i man agradat molt

    adeu emtinc que anar adeu

    ResponElimina
  3. que vokis MES ¡EMOCIONANTS¡

    ResponElimina
  4. Thanks a lot!!!! m'agrada que us agradi!!! Per cert qui és l'anòmin del primer comentari???

    ResponElimina