Així treballem l'anglès a l'escola...
els vokis son molt divertits
hola ana soc la nohaila de 3rb he jugat als jocs i man agradat moltadeu emtinc que anar adeu
que vokis MES ¡EMOCIONANTS¡
Thanks a lot!!!! m'agrada que us agradi!!! Per cert qui és l'anòmin del primer comentari???
els vokis son molt divertits
ResponEliminahola ana soc la nohaila de 3rb he jugat als jocs i man agradat molt
ResponEliminaadeu emtinc que anar adeu
que vokis MES ¡EMOCIONANTS¡
ResponEliminaThanks a lot!!!! m'agrada que us agradi!!! Per cert qui és l'anòmin del primer comentari???
ResponElimina