dijous, 5 de novembre del 2015

Nens i nenes de quart. Vosaltres també canteu en anglès

Aquí teniu la vostra cançó per practicar-la bé.
Teniu dos videos diferents, practiqueu el que més us agradi.
https://www.youtube.com/watch?v=mGAYzlqj-aE
https://www.youtube.com/watch?v=Ee0ceI6bxjI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada