dijous, 5 de novembre del 2015

Per estudiar per Nadal nens i nenes de sisè

Nens i nenes, és una cançó preciosa. Apreneu-la bé!!!


https://www.youtube.com/watch?v=oXaLu7bvke8
Aquí teniu una altra versió de la mateixa cançó
https://www.youtube.com/watch?v=S84RLgnz7Rs&list=RDS84RLgnz7Rs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada