BLOC D'ANGLÈS
Així treballem l'anglès a l'escola...
Pàgines
Pàgina d'inici
P5
Year 1
Year 2
Year 3
Year 4
Year 5
Year 6
dijous, 5 de novembre del 2015
Per estudiar per Nadal nens i nenes de sisè
Nens i nenes, és una cançó preciosa. Apreneu-la bé!!!
https://www.youtube.com/watch?v=oXaLu7bvke8
Aquí teniu una altra versió de la mateixa cançó
https://www.youtube.com/watch?v=S84RLgnz7Rs&list=RDS84RLgnz7Rs
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada